Jdi na obsah Jdi na menu
 


2. ADMINISTRATIVNÍ ČINNOSTI

 S ČÍM VÁM UMÍME POMOCI:

  • Vyřizování korespondence a objednávek
  • Komunikace s klienty, telefonování, archivace/skartace, mystery shopping
  • Tvorba dokumentů, tabulek a prezentací,
  • Přepisování, editace a formátování textů
  • Kopírování, scanování, objednávky kancelářských potřeb a občerstvení
  • Organizace porad, zápisy z porad
  • Sjednávání schůzek, plánování akcí
  • Zařizování rezervací a vstupenek
  • Správa obsahu databází, např. psaní textů a aktualizace stránek
  • Zajišťování služebních cest, vyhledání dopravního spojení, rezervace jízdenek, letenek a ubytování
  • Příprava prvotních dokladů pro účetnictví, vedení pokladny, inventury zboží
  • Evidence docházky a dovolené, příprava dokumentů pro účetní závěrku
  • Vyhledávání podkladů k diplomovým a bakalářským pracem
 
 



Mail list


Archiv

Kalendář
<< listopad / 2018 >>


Statistiky

Online: 3
Celkem: 4804
Měsíc: 795
Den: 21